Hermed vinderne af årets julequiz 2015:Gevinster

2. præmie med vin og chokolade gik til Ulla nr. 106 C
3. præmien 2 flasker vin gik til Bente og Jørn i nr. 110 a

Tillykke til vinderne!
I alt deltog 11 husstande (1 fra område 1, 1 fra område 3, 3 fra område 4 og 6 fra område 6). Heraf var 8 stemmesedler gyldige.Tak til jer der bidrog med svar!

Et af områdets vartegn, der gav efter for stormen i efteråret 2015!

Vaeltet Pil

'For enden af vejen' i Grundejerforeningen Christianslund

Overvejer du at energirenovere din bolig?

Den 18. august 2013  kom 2 energirådgivere fra Energitjenesten ud med deres mobile udstilling – ’For enden af vejen’ - og fortalte om mulighederne for energirenovering og lavede energitjek.

Energitjekket ender med en konklusion på, hvor det bedst kan betale sig at sætte ind. Og der blev givet nogle bud på, hvordan det håndværksmæssigt bedst kan gøres.

Vi fulgte energitjekket i 2 udvalgte boliger i området. Efterfølgende kunne man også få lavet et mini-tjek i egen bolig.

Sankt Hans

Igen i år tager bestyrelsen initiativ til hyggeligt samvær i anledning af midsommeren den 23. juni.

Vi tænder bål ved legepladsen og Inden da er der mulighed for at nyde de flotte omgivelser og hinandens selskab, idet aftensmaden kan indtages på området. Der lægges op til fællesspisning ved havegrillen ved bålpladsen, så medbring kød til grillen, tilbehør, drikkevarer, tæpper evt. stole og borde, gerne dine gæster og glæd dig til en stemningsfuld aften.

Vi håber, at rigtig mange vil benytte sig af muligheden for fælles Sankt Hans.

Vel mødt!               Bestyrelsen

"Grøn dag”

Selvom varmegraderne knapt har fået ved, forventer vi også i år, at træer og buske springer ud og giver os lyst til at komme ud i det fri.

Kom og vær med til at forskønne eller vedligeholde arealerne i og omkring Grundejerforeningen. Det er den mulighed vi har, for fælles at holde omkostningerne nede og tillige en god anledning til at hilse på andre i området end lige naboen.

Mødestedet vil være ved legepladsen kl. 10. Herfra vil vi dele os op til forskellige opgaver.

Grundejerforeningen er vært med forfriskninger undervejs. Grillpølser og pølsebrød lunes på grillen, så alle mødes ved bålpladsen til kl. 12:00.

Vi satser på, at dagen slutter omkring kl. 14. Kan du kun bidrage med et par timer, er det også godt.

Områderepræsentanterne vil lave en opsamling af opgaver i de enkelte afdelinger, og sørger for nærmere information på dagen.

Vi håber på I vil hjælpe med dagen og glæder os til at se jer.

Med venlig hilsen Bestyrelsen